Technická podpora

helpdesk@uctujpohodlne.sk

+421 910 564 689

Obchod a informácie o produkte

obchod@uctujpohodlne.sk

+421 948 197 333

Požiadajte o DEMO účet

V rámci DEMO účtu vám na dva týždne zdarma zriadime prístup podľa vašich požiadaviek, aby ste si službu mohli vyskúšať a zažiť na vlastnej koži.

Demo účet obsahuje programy: POHODA, MONEY, OLYMP, OMEGA a ďalšie.

 

Stačí, ak nám napíšete na info@uctujpohodlne.sk, zadáte svoje údaje, požiadavky a my vám zašleme prístupy. Prípadne vám zavoláme a preberieme s vami podrobnosti.

 

Prístup k DEMO účtu vám zašleme do 2 dní. Ak by ste si neboli istý, ako sa do účtu, resp. na vzdialenú plochu prihlásiť, nižšie nájdete podrobný návod.

 

Ak máte ďalšie otázky technického charakteru, prosím, ozvite sa na telefónne číslo helpdesku alebo napíšte na helpdesk@uctujpohodlne.sk.

Návod na pripojenie na vzdialenú plochu
(DEMO účet alebo ostrý účet)

Najčastejšie vaše otázky

Aký účtovný softvér podporujete?

Všetok účtovný, mzdový a personálny softvér, ktorý beží na WINDOWS.

Budeme mať virtuálny alebo fyzický server?

Budete mať virutálny server, ktorý beží na fyzickom serveri.

Kde sú servery umiestnené?

V modernom datacentre DATA-CUBE v Petržalke. Viac o datacentre nájdete tu: www.data-cube.sk

Ako dlho trvá migrácia dát?

Záleží od veľkosti databázy, ale štandardne pár hodín.

Ako funguje technická podpora?

Pri podpise zmluvy dostávate prideleného technika. Pri vzniku problémov stačí zavolať na číslo +421 910 564 689 alebo napísať na helpdesk@uctujpohodlne.sk. Odpovedáme obratom, maximálne do 1 hodiny.

Aké technické parametre má služba ÚčtujPohodlne?

2-4 CPU, 4-8 GB RAM, 100 až 200 GB storage. Všetko záleží od klienta. Niekedy je to menej a niekedy je to viac ako uvedený interval. Každý klient je individuálny. Služba ÚčtujPohodlne sa vyznačuje tým, že má pohyblivý výkon podľa potrieb klienta, ale platíte stále rovnaký paušálny poplatok. My výkon monitorujeme a podľa potreby upravujeme tak, aby sa klientom ÚčtovaloPohodlne.

Aký softvér obsahuje pripravený server?

Určite účtovný program a potom ďalší softvér, na ktorom sa s klientom dohodneme.

Akú dostupnosť garantujete?

Garantujeme dostupnosť 99,96 % času. Prakticky je to ale 100 %, keďže za posledných 5 rokov sme mali výpadok dokopy 4 minúty.

Dá sa z cloudu tlačiť?

Áno, bez problémov.

Koľko miesta mám k dispozícii na disku?

To závisí od objednaného balíka. Pri balíku STARTER má každý človek vyhradené 3 GB čistého priestoru pre svoje dáta. Pri balíku STAR je to 5 GB a pri balíku biznis 10 GB. Ide o čisté dáta, to znamená, že inštalácie systému a softvérov sa do toho nerátajú.

Ako často zálohujete?

Zálohujeme každý deň posledných 7 dní. Zároveň robíme zálohy 1. deň v mesiaci posledné 3 mesiace.

Ako sa k zálohám v prípade potreby dostanem?

Rozlišujme dva druhy záloh. K zálohám, ktoré vytvára váš účtovný program automaticky, máte prístup kedykoľvek. Cloudové zálohy celého prostredia, ktoré vytvárame my, vieme na požiadanie obnoviť v priebehu jedného dňa.

Čo si mám predstaviť pod vzdialenou plochou?

Vzdialená plocha znamená, že si viete z akéhokoľvek miesta a z akéhokoľvek zariadenia otvoriť pracovnú plochu servera, na ktorej máte nainštalované všetky programy a pracovať.

Cena je za riešenie alebo podľa počtu užívateľov?

latíte pevný mesačný poplatok za každého používateľa. V rámci balíku STARTER je to bez viazanosti 15 eur mesačne na používateľa. V rámci balíku STAR je to bez viazanosti 25 eur mesačne na používateľa a v rámci balíku BUSINESS je to bez viazanosti 40 eur mesačne na používateľa.